BEBEK ŞAMPUANI İLE TEMİZLİK

Bebeğimiz ayaklanmaya başladı. Artık Duru Hanım her yerde. Emekleme devri geride kaldı artık tutabildiği ne varsa destek alarak adımlarını atıyor. Ellerimiz, dudaklarımız hemen her yer ile temas halinde. Duru doğduğundan bu yana çok titiz bir anne olmadım. Bağışıklık sisteminin güçlenmesi için özellikle 6. ayını doldurmasıyla bir çok konuda sterilizasyonu bıraktım. Fakat yine de bazen gidişata bir "dur" demek gerekebiliyor.

Ev temizliğinde kullanılan kimyasallar hepimizin bildiği gibi bebek sağlığı için tehdit oluşturabiliyor. Ben en büyük handikapı koltuk silerken yaşamaktayım mesela. Hepimizin kullandığı kimyasal temizleyicilerle silince iyice durulamak adına helak oluyorum. Temizlik için yardıma gelen arkadaşımın da benim kadar hassas olabileceğine inanmıyorum. Soruna bu hafta sonu temizlik yaparken çözüm buldum nihayet. Temizlik dolabını açıp da "bu koltuğu neyle nasıl silmeli?" derken gözüme ilişiverdi bebek şampuanı. Denemekten ne çıkar diyerek sıvadım kolları ve sonuç: Muhteşem. Ev mis gibi koktu, koltuklar parladı, benimse içim eskiye nazaran daha rahat.

Bebek şampuanının temizlikteki marifeti bununla da bitmiyor. Püskürtmeli şişelerden birine 1 tatlı kaşığı bebek şampuanı döküp sulandırdığınızda ayna ve camlarınızı pırıl pırıl yapacak bir temizlik ürünü elde etmiş oluyorsunuz.

Yaşasın mis gibi bebek kokan evler:)