UMCA MUCİZESİ

Yaklaşık on gündür sabahları halsiz uyanıp, günü orta halli geçirip, akşama yeniden hasta moda geçiyorum. Tıkalı burun, geçmeyen öksürük ve beraberinde farenjit kabusum oldu resmen. Doktora gitmeyi sevmem, ilaç kullanmaktan ise nefret ederim. Bir çok kişinin evinde demirbaş görevi gören en az üç çeşit ilaç vardır mesela. Bizim evde olmaz. Duru için de aynı durum söz konusu. Çok zorda kalmadıkça ilaca hayır diyenlerdeniz ailece.

Ama bu defa fazla uzadı. Öksürmekten uyuyamaz oldum. Buharlar, zencefilli çaylar hiçbiri kar etmedi. Acaba pastil mi alsam diye düşünürken imdadıma kayınbiraderim yetişti. Canım elticiğime telefonda dert yanarken arkadan milyon kere "umca al, umca al, umca al" diyip durdu. Hal böyle olunca arkadaşları ile dışarıda olan eşimi akşamın bir saati nöbetçi eczane bulup söz konusu ilacı alması konusunda görevlendirdim. 

Eşim ilacı getirdikten sonra da hemen içtim. Sonuç; inanılmaz.

Aslında Umca'ya ilaç demek ne derece doğru bilmiyorum. Çünkü esasında bitkisel bir solüsyon. Sardunya köklerinden çıkan özlerden oluşuyor. Günde 3 defa 1 bardak suya 30 damla damlatarak içiyorsunuz. Daha ilk kullanımda etkisini gösterdi ve şikayetlerim büyük ölçüde azaldı. Elbette bir doktora danışmakta fayda var ama özellikle farenjiti olanlara şiddetle öneririm.

Unutmadan 1 yaşın altındaki bebeklerde kullanımı uygun değilmiş. Ama zaten doktorumuza danışmadan bebeğimizde bir şey vermiyoruz.

Peki nedir bu ürünün içeriği derseniz tıklayınız.