Ben Seni Çok Sevdim

Duru uyurken benden mutlaka ninni dinlemek ister. Ben de hep keyifle söylerim. Uyutulan bebeğe ninni söylemek çok eski bir gelenek ve ben çocuğun gelişimine katkısı olduğuna, anne ile çocuk arasındaki bağı güçlendirmede rolü olduğuna inanıyorum.

Her gece ninni söylemek ve hep aynı ninniyi söylemek olmuyor tabi. Kaldı ki bazı ninniler de çok acıklı. Söylerken içi kararıyor insanın. Hal böyle olunca insana huzur veren şarkıları söylemek daha doğru olur diye düşünüp Duru'ya şarkılar mırıldanmaya başladım.

Bunlardan bazıları hamileliğimde de dinlediklerimden. En sevdiğim Yeni Türkü'den Resim ve Yağmurun Elleri. İlle de Yağmurun Elleri şarkısına bayılıyorum. Duru da çok seviyor. Dikkat kesiliyor ben söylerken. Bir de canım arkadaşım, insanı büyüleyen bir sese sahip olan Ahu'm bir gün bana "Samanyolu" şarkısını söylememi önerdi. Onun oğlu Yaman hemen uyuyormuş şarkıyı duyunca, bizde de işe yaradı.

Ama bugünlerde en çok söylediğim ve sanırım en sevdiğim bir şarkı var. "Ben Seni Çok Sevdim". Cem Adrian'ın sevdiğim ve dinleyebildiğim tek şarkısı. Aynı zamanda çok sevdiğim bir film olan "Senin Hikayen" filminin de soundtracki.
Ve bence bir annenin bebeğine söyleyebileceği en güzel cümlelerle bezeli.







Bir istiridyenin kıymetli incisini sakladığı gibi saklarım seni 
Bir bahar dalının narin tomurcuklarını sakındığı gibi korurum seni 
Çok derin 
Derinlerimde ellerin 
Bir armağan gibi Tanrı'dan bana 
Kış güneşinde altın kirpiklerin 

Ben seni çok sevdim 
Ben seni çok sevdim 
Belki zordur anlaması sessizliğimden 

Ben seni çok sevdim 
Ben seni çok sevdim 
Sen oku kelimeleri gözlerimden