Gelsin Yeni Hafta

Çok keyifli geçen bir hafta sonunun ardından sendromdan uzak bir Pazartesi ile başladım haftaya.

İçimde tarifsiz bir neşe var. Sanırım ne zamandır olsun istediğim şeyler yavaş yavaş gerçekleşmeye başlıyor. Şimdilik detay veremiyorum ama yakında uzun uzun paylaşacağım :)

Cumartesi günü annemlerle yaptığım kahvaltı, ardından gelen uzun ve güzel sohbet ardından pazar ve market alışverişini aradan çıkararak bu haftanın angarya işlerinden kurtulmuş oldum. Pazar günü de yiyip, içtik gezdik, tozduk. Duru ile doyasıya oynadık, kahkaha krizlerine girdik.

Okumak üzere iki yeni kitap aldım. Onlara başladım. Beni tanıyanlar bilir ben 2-3 kitabı ruh halime göre birlikte okurum. Bu kitaplardan biri öğretici biri ise dinlendirici nitelikte olur.

Bu haftanın kitapları Meleklerle Yaşamak ve Kocan Kadar Konuş. İkisi de ne zamandır okumak istediğim kitaplardı.

Pazar alışverişimi yine haftalık yemek listeme göre yaptım. İşte bu haftanın yemek listesi :


Şimdiden herkese afiyet olsun.

Neşe dolu, huzur dolu, bol kazançlı haftalar :)