Tembelsen; Pratiksindir!

Şimdi yazıp duruyorum ya şunu şöyle yaptım, bunu böyle yaptım diye. Aslında bir yandan da öyle komik geliyor ki bunlar, gülüyorum bazen halime. Zira aslında tembel, dağınık, unutkan tipin tekiyimdir ben. Gerçi evlenip de iş başa düşünce bu durum değişti biraz ama yine de can çıkmadan huy çıkmıyor işte.

Bu sebepten elimi neye atsam hem en iyi şekilde yapmak hem de kolayına kaçmak gibi bir arzum oluyor. İkisini bir araya getirmek çoğu zaman zor oluyor ama insan beyni bir yolunu buluyor düşününce.

Bu hafta uygulamaya aldığım cin fikirler serisi şöyle;

Kot pantolonları ütülemeyi bıraktım. Bunun yerine akşamdan yatmadan önce yatağımızın altına seriyorum. Ben çamaşırlarımı özellikle yaz aylarında çok sıktırmadan yıkarım. Çünkü zaten Adana sıcağında hemen kuruduğu için biraz ıslak kalmasının benim için bir sakıncası yok. Böylece kıyafetler hem yıpranmıyor hem de makinede çok kırışmıyor. Bu da ütü ile daha az zaman harcamak anlamına geliyor. Ayrıca eskiden ütü mü varmış? İnsanlar yatakların altına koyarlarmış kıyafetlerini. Ben şimdilik yalnızca kot pantolonlarda uyguluyorum, açılmayan yerlerin ise hemen ütü ile üzerinden geçiveriyorum. Zamanla başka kıyafetlerle de denemelerim sürecek. Ütüyü icat edene zat-ı şahaneye de selamlarımı iletiyorum buradan. Kendisini tanısam hiç sevmezdim. Eminim.

Takı kullanmayı çok sevmem ben. Hatta bu konuda lanetli olduğumdan bile şüpheleniyorum. Zira ne zaman bir takımı çok sevsem; ne kadar dikkat edersem edeyim kaybediyorum. Eşimin evlilik teklifi ederken verdiği tek taş yüzüğümün acısı hala çok tazedir mesela.

O nedenle takılarımı muhafaza ederken özenli davranmaya çalıyorum. Zaten adım çıkmış dokuza inmez sekize dedikleri hesap bir de evde "nereye koydum, ay noldu" derdim olmasın diye takı dolapları, takı kutuları ile fazlaca haşır neşirim. Ama o kolyeler yok mu? Anında diğeri ile karışan zincirlerden gına gelmişti ki her derdin bir çaresinin bulunduğu Pinterest sağolsun bu derdime de bir çare buldu. Artık kolyelerimin zincirlerini pipetlerin içinden geçirerek muhafaza ediyorum. Bu uygulamayı Pinterest'te gördüm ve hemen hayata geçirdim. İnternette bulduğum bir fotoğraf ile nasıl olduğunu anlatayım şimdilik. Gerçi ben biraz daha değişik uyguladım ama fotoğrafını çekmemişim. Daha sonra eklerim nasılsa diyerek şimdilik bu fotoğrafı paylaşıyorum;


Hadi kolay gelsin :)