Yazamamak...

Kafamda bir sürü şey...

Yazacak, paylaşılacak, anlatacak. Ama kim yapacak, kim yazacak?

Kendimi bildim bileli yazmayı severim. Ama gelgelelim geçtiğimiz haftadan bu yana bir şeyler oldu bana. Elim gitmiyor. Üşengeçlik de değil aslında ama bir şey durduruyor beni. O şey ne onu da bilmiyorum.

Duru hastaydı belki ondan. Çok yoruldum bu hafta. İşten genelde geç çıktım, nefes almadan çalıştım. Geceleri hep uykusuz...

Gündemi takip etmiyorum hala. Yani işte ne kadar kaçabilirsem o kadar. Cumhurbaşkanlığı seçimi, sözde demokrasi yalanları falan. Ufuk hala karanlık...

Özetle canım sıkkın bu ara. Tatil tatil diye sürünüyorum. Neyseki az kaldı. Dostlarımla, kızımla, aşkımla dolu dolu bir iki hafta geçireceğimi düşündükçe rahatlıyorum biraz.

Bu ara estikçe yazacağım yani.

Birazcık nefes almakta fayda var sanki.