Adım Adım Gelişim Setleri

Merak, ilgi ve keyifle setten çıkan oyun hamuru ile oynayan Duruşko :)

Bu gün aylardır yazmak isteyip de fırsat bulamadığım bir yazı ile karşınızdayım. Duru 15 aylık iken üyesi olduğum ve en başından bu yana çok faydalandığımız, çok severek takip ettiğimiz "Adım Adım Gelişim Setleri" ile ilgili deneyimlerimizi aktarmak istiyorum.

Duru büyüdükçe onun gelişimine faydalı olacak materyal, oyun ve eğitici aktiviteler konusunda ne yapmam gerektiğine daha fazla kafa yormaya başladım. Araştırdıkça ve takip ettiğim bloglarda insanların Adım Adım'ın setlerinden oldukça memnun kaldıklarını gördüm ve sitelerine girerek üyelik oluşturdum.

Üyelik oluşturmamın hemen ardında da site yönetimi tarafından aranarak gelişim setleri ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Böylelikle Duru ve benim Adım Adım maceramız başlamış oldu :)

Kutular aylık olarak gönderiliyor ve çocuğunuzun o ya içerisinde göstereceği gelişime yönelik aktiviteler, materyaller ve ebeveynler için yönlendirici broşürler içeriyor.


Ben bu ve benzeri setlerin özellikle çalışan anneler için çok pratik ve faydalı olduğunu düşünüyorum. Çocuğuyla hem eğlenmek hem de kaliteli vakit geçirmek isteyenler için yol gösteren ve içerik sağlayan bu setler büyük fayda ve kolaylık sağlıyor.

Biz Adım Adım setleri ile 6. ayımızı doldurduk ve gelen her kutu bizi ziyadesiyle tatmin etti. Böyle bir şeye ihtiyaç duyan anneler için değerlendirilmesi gereken bir hizmet olduğunu düşünüyorum.
Benden hepinize kocaman öpücükler cnm :)
Sevgiyle;