Emziğine Dokunma!

Buradan eşe dosta, konu komşuya, parktaki teyzeye, bakkaldaki amcaya sesleniyorum: Kızımın emziği sizi hiç ilgilendirmiyor!

Daha önce de yazmıştım; bıkmadan yazacağım. Haddini aşıp çocuğuma "pis o, sen büyüdün, çıkar onu ağzından" diyen olursa; fena çatacağım.

Size ne?

Ben pedagoğa, çocuk psikoloğuna ve hatta diş doktoruna sormuşum; konu üzerine sayfa sayfa yazı okumuşum vermişim kararımı. Sana ne oluyor?

Her çocuğun, her annenin, her evin dinamiği ayrıdır. Sana yanlış gelen şey, bir başka annenin doğrusudur, yumuşak karnıdır.

Benim gözünün içine baktığım, anlamama ihtimaline rağmen her şeyi ince ince açıkladığım, kalbi kırılmasın diye uğraştığım yavrumun ağzından emziği çekip "çıkar onu ağzından, pis olmuş" demek terbiyesizliktir. Sizin sadece emzikten ibaret gördüğünüz şey, benim annesini hiç emememiş yavrum için anne memesi yerine koyduğu arkadaşıdır.

Herkes işine baksın, kendi çocuğunu da kafasına göre büyütsün ama benim çocuğuma karışmasın.